Oh I'm sorry.. You thought you were gonna win?

"nu äre jässan som är och fixar o donar lite bakom kulisserna. kära johanna har lite svårt för webdesign. trots att hon har gått kurser som handlar om just det. själv har man fått lära allt från basics själv ;)
nåväl gott folk. ska passa på att göra lite reklam för min blogg också.. yakamoto.blogg.se
gå in och läs om mitt superduperintressanta liv!

header kommer upp så fort johanna har godkänt den!
själv ska jag se sally nu! älskar dig johanna!

godnatt"

Lillsnärtan känner sig lite stolt och tror sig vara allsmäktig för att jag frågade om hon kunde göra en header åt mig. Tro inte att hon har gjort något annat på sidan, som hon inte var så noga med att poängtera;) Känn dig härmed utmanad Jessica Tervaniemi. Min blogg kommer vara redigt snyggare än din. Här är en länk till hennes sida, eftersom hon inte länkade själv:P
Älskar dig ändå, haha:)
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!