HurrahurraHURRAAA!!

Idag är det en mycket speciell dag! Det är nog en av de bättre dagarna på året. Det är nämligen Johanna-dagen! (Namnsdagspresenter och tårtor undanbedes ej). Det firar vi med pissregn, halleluja.

Dagen till ära kommer här en fet egobild, JAG vältrar mig i all min glans.


Nedräkningen till Pride har börjat! Det kommer bli så sjukt roligt.
 Biljetter är bokade, ledighet fixat, allt är på topp. Här är den glada skaran som ska ner.

Nu är min lunchrast slut så tillbaka till allvaret. Ikväll ska jag äntligen få träffa min lilla lamstek.
Köss.
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


din bajskorv

vad är lamstek för nå? nåt lamt? haha

2008-07-21 | 15:08:07
http://yakamoto.blogg.se/
Chefen

Man ska inte kasta sten i glashus fröken Tervaniemi. Är du inte snäll blire ingen middag ikväll!

2008-07-22 | 08:16:19




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!