"Hellre äta gröt tillsammans än oxfilé ensam"

Jässan har fått jobb i Götlaborgg!! Ååååh vad hon är duktig! Den svåra biten är gjord och nu kan vi bara se fram emot att bli sambos:):)

Igår var jag med Olle, vi gjorde lasange, drack vin och hade det trevligt. När han hade åkt hem låg jag och kollade på film, Tillsammans av Lukas Modysson. Jag har kommit på att det fan är min all time favourite movie. Den är så jävla mysigt. Jag har aldrig haft nån favoritfilm, men nu har jag kommit på att den är fan den finaste filmen ever.

Idag har jag varit på stan med Olle och Eline. Det var himla kul att träffa henne, det blev en macka på Dagoberts och en hel del cheersnack och skvaller.


Nu står Jässan i duschen. Snart kommer Rickard hit. Vi har just krängt en pizza och det var jävligt gott, haha. Skönt med en vit helg. Har ju festat varenda vecka sen jag kom hit:P Imorgon kommer Fia hem från trästocksfestivalen, då blire mesfika med gänget:)

Hareheej.
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!