Glömde ju..

Jag och min lilla kräftstjärt firade 4 månader i lördags <3 Det firade vi med att gå på bio och se SATC. Den var ruggigt bra, och jag lipade både en och två gånger. Vi cycklade till och från stan eftersom vi druckit mojitos och vin, och jag var förvånad över att det var så mkt folk ute, trots att det var PDOL i helgen.

En sak som förvånar mig är att alla, alla, killar man möter måste bröla något. Oftast någonting helt oförståeligt och totalt meningslöst.. typ i stil med: "Ööööhhdöööötjejjeeeeeerööööööh". Lyckligtvis, och lite överraskande, var det inte jag som jag målet för brölet den här gången, det var Jässan. Pojkarna tyckte nog att hon var snärtig i sina röda jeans ;) Det tyckte jag iaf :)

Hon är redigt snygg min fjälla :)
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!