Dålig fantasi ger en tråkig rubrik.

Igår träffade jag Fia efter jobbet och tog en kaffe på Roasters. Efter det gick vi på stan ett tag och jag hittade en plåttrigt armband på rean för 20 kr. Fia blev less och åkte hem men jag var tappert kvar, vilket lönade sig då jag hittade ett par sjukt snygga short på HM. Tänkte strutta omkring i dem på Priden om det är varmt (det ska regna men vi ignorerar det). Får hoppas att det finns några dagars värme kvar i götet när jag kommer hem iaf.

Sen gick jag och solade vilket var heeelt otroligt jobbigt, då luftkonitioneringen där är från 1800-frysifast, och jag seriöst trodde att jag skulle krevera. Men jag överlevde och blev brun på köpet, sen gick jag till roasters där Jässan och Rickard satt och delade på en vinare. Vi kom hem strax efter 8, såg på American Pie och stupade i säng vid 10.

Idag funderar jag på att hälsa på min farmor. Det vore mysigt och dessutom lagar hon god mat:) Sen ska jag hem och tvätta, för nu är det bara två dagar kvar!! :D

Fridens liljor.
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!