Bah.

Äh, det händer ingenting med bomben, ingen pratar om det och det är lika lite att göra som vanligt. Av spänningen märks ingenting :) Och förmodligen är det bara en atrapp... Nog för att man såklart VILL att det ska vara det så inte hela fucking svartöstan blåser i luften. Det är fint väder idag iaf.

Ikväll ska jag vara med Olle. Jag ska bjuda på lasange, vi ska dricka vin och snacka skit:) Kommer bli hur trevligt som helst. Han kom förbi igår, vi käkade kladdkaka som jag gjort till hans ära och sen tog vi en långpromenad till sjukhuset. Olle är verkligen en av mina allra bästa vänner. Det kan gå månader utan att vi pratar men när vi träffas är det som om vi aldrig varit ifrån varandra.
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Syster

Man behöver inte så många vänner när man har riktiga vänner. Var rädd om honom! Kram

2008-07-18 | 22:21:14
http://www.mukka.bloggagratis.se
Helena

olle e snygg

2008-07-20 | 13:50:38




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!