Stressig söndag.

Jag lyckades somna innan 11 igår, en sann bedrift. Vad har hänt med mig? Jag som gick och la mig före 10 varje kväll liksom? Anyhoo.. Trött som ett svin i morse pallrade jag mig till jobbet. Söndagar är alltid skit eftersom det är dålig personal men idag var det rätt bra faktiskt. Min 11-personal kom inte dock, vilket skapade lite problem men dagen flöt på rätt bra, dock var gapbuster-stressen utan dess like. Jag fick gå tidigare eftersom jag hade träning och lönerna behövde sänkas. Tur för mig, jag kom BARA en timme försent. Stress var ordet.

Träningen gick smuckert och Mandy från MFC drillade oss i stunts. Det var gött att få slita lite igen, få sparkar i huvet, ömma handleder och blodiga knogar. Det är så man blir nostalgisk. Jag hade en bra flickisdag idag och voltade som aldrig förr.

Imorran blir det frulle med Sanna, sen julklappsköp. Det bästa är att jag har fler barn än vuxna att köpa till, vilket är dubbelt så kul! Nu blire sängen, håller på att frysa ihjäl ju. Förkylningen blir värre och värre men jag har bestämt mig för att hålla ut tills på fredag. Palla att vara hemma från jobbet.

Veckans mission: Måla klädkammaren och packa inför hemresan.

Guds frid.

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!