Frost och lovely reunion.

Idag var det helt vitt ute när jag vaknade, hör verkligen inte till vanligheterna här i Götet.

Fick ett mess av min sockerboll Karin igår att hon skulle vara i Göteborg 50 min när hon skulle byta tåg ner till Skåne, så jag och Sanna klämde såklart in en fika på centralen med henne. Var aplänge sen vi sågs så det var ett mkt kärt återseende.

Sanna hade ÄNTLIGEN lytt mitt råd att köpa en varm tröja, vet ingen mer frusen människa än henne, men hon går alltid i tunn jacka och tunna tröjor, makes no sense. Söta var hon och Karin iaf. Karin som har blivit student ser värsta sofistikerad ut i glasögon o page o grejjer :)

Nu har jag precis diskat och det ryktas om bubbelbad ikväll. Tvärnajjs. Imorgon ska jag jobba 8-16, när dom frågade var det 8-13, men det är ju McDonalds så det plockas ju som sagt på och av timmar hur som helst. Nåja, jag hade ju ändå ingenting planerat så kan ju lika jobba.. Ska jobba på nyårsafton också.. från början var det 10-16, sen blev det 11-17 och sista budet ligger nu på 9-15. Hoppas det stannar på det, vore pläsänt. (Ja, läs bitterheten mellan raderna.)

Guds frid.

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


anna

fasen, du får inte gå med på sånt ju! det är fel, fel, fel att mixtra med schema så där.

donken-diktaturen måste bekämpas! :P

2008-12-29 | 22:09:04
http://annaelite.blogg.se/
sannapanna

Kanske är dags att uppdatera?

2009-01-02 | 09:19:17
http://sannanordstrom.blogg.se/
Syster

Ja, uppdatering behövs!

God fortsättning iaf, hoppas att du hade en bra nyårsafton. Vi var ju som sagt hos mamman och det var trevligt, fast nog var det skönt att komma hem till lugnet sedan på nyårsdagen :-)

Kramar

2009-01-02 | 20:53:07
http://www.mukka.bloggagratis.se




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!