KaninLina blir götlaborgare.

Idag har varit kaos. Ingenting har funkat på jobbet, asmycket folk, tusentals kids och en random skolklass mitt i allt. Fick jag en gap idag är jag körd.

Dagens händelse är fika med Sanna på stammiscondeco, deras grillade panini med örtavioli sviker aldrig.. Gah, jag dregglar fortfarande när jag tänker på den. Mycket gicks igenom, och mer skrattades hysteriskt åt. My goood.

Har ju glömt att meddela den lilla detaljen att jag ska bli sambo. Lina, min trofaste gamla partner in crime ska dumpa Umeå (finallyy) och bli Göteborgare. Eller rättare sagt, Lina och hennes kaniner, kvinnan har en fucking kaninodling, eller vad det heter.. Men dom ska såklart inte bo här, hade blivit lite too much. Hur som haver ska hon flytta hit och det kommer bli supernajjs. Spec eftersom jag fick en elräkning på 1000 spänn idag, (wtf?) och det kan vara najjs att dela framtida godingar med någon. Således är mina lägenhetsbekymmer lösta och jag slipper titta på smutsiga tvåor mer. Halleluja.

Imorgon, kära fellow K55are och ni som känner er träffade, är det afterwork som gäller. Vi träffas kl. 19, ni som inte har hört om det än, och NÅGRA, var lite skeptiska idag.. Sådant beteende accepteras inte. Imorgon blire öl och skitsnack, thats it.

Nu blire snart sängen. Imorgon jobbar jag öppning med Jan the man, glidigt.
Fridens liljor.
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Lina

Höhöh kaninodling. Jajamensan! Men kraftigt reducerad dock, så jag har råd med den saftiga hyreshöjningen ^-^.



Hur har du gjort den där grejen över din reklam?



Cya!

2008-12-05 | 13:32:48
http://linas.blogg.se/




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!