Skämmes tamejfan.

Förlåt alla trogna fans för dålig uppdatering igår, men jag totaldäckade i soffan. Det var svårt att möta Jannikas besvikna min imorse när jag kom till jobbet, det ska aldrig hända igen! Dagen har varit lång och slitig men chefen bjöd på lussebullar och kexchoklad, eller chexchoklad som man säger här i Göteborg, och det var klart pläsänt. På tal om det har jag tänkt fullända min integrering i Götet med att äntligen förstå innebörden av ordet änna. Jag fattar det verkligen inte.. Jag kan inte sätta in det i ett sammanhang eller förstå det så jag går på kurs hos Janne.. Hittils går det inte så bra.

Som svar till tråkmurror som kommenterar anonymt (det värsta jag vet), så firades "a day without a gay" även i Sverige om än inte i samma utsträckning. Sådeså.

Hittade en fin bild på K55 från julfesten. Precis så roligt som det ser ut var det också:)

Kvällen har spenderats hos Sanna med tacos, popcorn och idolfinal. Sjukt mys. Nu ska jag sova för imorgon väntar en underbar lördag. Jag kör skift, det är gapvarning som fan och jag har 24 medarbetare att hålla reda på. Dessutom håller jag på att bli sjuk igen, har varit hängig hela veckan. Dagens trevliga överraskning är att min klänning som jag beställde för två-tre veckor sen har kommit! Ska hämta ut den så fort jag kan! Kommer bli smoooookin hottttt.

Sleep tight.
Pöss.
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


anna

nu var inte jag särskilt anonym (och jag är inte särskilt tråkig heller för den delen), men min kommentar syftade inte på att tillrättavisa dig, utan mer att ge en förklaring till den där anonyma, typ.. anyways..

2008-12-13 | 18:08:14
http://annaelite.blogg.se/




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!