Najjs lördag i goda vänners lag.

Det var meningen att det skulle bli Liseberg idag men av olika anledningar blev det en mysig fika och promenad på stan ist. Väggen av människor i nordstan var inte ok och jag är väldigt glad över att jag är klar med mina julklappar.

Annars har jag städat, vill ha det kliniskt rent när jag kommer hem efter julen, det värsta som finns är att komma hem till smuts. Hade tjejmiddag med Otto, Sannis och Jan och tacosen var uppskattad.

Janne och Bozco fann varandra direkt. Att säga att Otto var skeptiskt var en underdrift.


Bop-Bella kan ta sig i röven. Detta är riktiga wraps!

Jag funderade på om jag skulle byta duk innan brudarna kom.. Det var tur att jag inte gjorde det. Det var ingen hejd på spillandet. Här ser ni Jannika i full färd med att torka upp sin olycka. Observera hennes skamsna kroppshållning och nervösa leende.

Sedan bjöds det på clementiner, rostade mandlar och julmust i sann julanda.

Bozco ser ut att ha dödens ögon, men söt och charmig var han som vanligt. Brudarna åkte hem, och nu sitter jag och äter lite Häagen Dazs strawberry cheescake. Den var verkligen inte mkt att hänga i julgranen... Klart överskattad.. Och jaa syster jag vet att jag inte tål den egentligen men man måste synda ibland.

Imorgon ska jag packa för 19.45 går planet hem till Lulä. Nu är det nära mammsen. Jag fällde en tår ikväll när jag tittade på Love actually, jag är lite blödig nu, längtan efter mamma är som störst när man vet att det är snart man ska få träffas.
Sov sött.
Pussheeeeeeeeeeej.
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!