Grattis papps.

Börjar såklart med att be om ursäkt för dålig uppdatering igår men jag hade fullt upp med julmys, köttsoppa, sova och även att fixa min vän Maries blogg. Det blev lite hopikok, headern gjordes i paint (back to the 90's), men hon blev glad och det var godkänt haha:)

Idag har vi haft födelsedag, så det var på med kalasbyxorna. Pappa fyllde 53 stolta år och hela tjocka släkten var på besök.

Min och brorsans present till vår kära far. Fylld med smaskigheter som grönmögelost, torkat renkött, ölkorv och sånt.

Jag hade inte så mkt flyt med kameran idag så detta är den bästa bilden jag lyckats få på födelsedagsbarnet och Albin, bästa kompisarna. Det ser lite våldsamt ut men egentligen är det en kärleksfull klapp.

Alva var julsöt och hon har blivit så stoor. I slutet på januari är det barndop och syrran frågade mig idag om jag ville bli gudmor till Alva. Klart jag vill! Jag började lipa, blev så rörd. Det är nog den största grejjen ever.

Efter typ 5 sittningar med smörgåstårta och bullar i mängder bar det av till Lina för lite häng med de gamla goda.

Alla K55'are, här har ni den omtalade kanin-Lina i egen hög person, min blivande kombo och huvudpersonen på festen i januari (officiell kunggörelse om datum, dresscode osv kommer inom kort!) Här demosntrerar hon hur hon måste ha sin mobil i en plastlåda för att den är så racklig och skör. Skönt Lina, riktigt skönt. Känns najjs att någon har sämre teknikprylar än jag har.

 Det Rönnbäckska kylen rensades på gravad lax, julmust och julskinka. Fia var också med såklart.

Viktor och Olle :)

Eve behagade komma också.

Olles teteknik var störtskön.

Imorgon är det fucking julafton och den ska spenderas hos farmor. Mys på hög nivå.
God jul som fan.
Pussgonatt.
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!