God jul alla muslimer.

Började dagen på det allra bästaste sättet med frulle på fröken o med bästa Sanna. Hur mysigt som helst ju. Vi är ju stammisar där, men funderar starkt på att flytta stammisbesöken till morgonen ist. Lite folk, tända ljus och mysfaktor 100. Dessutom har dom en tvärnajjs frukostbuffe på helgerna. Klart att rekommendera.

Har jobbat stängning idag, därav den sena uppdateringen. Jobbade med Ahmed, han är så söt. Om jag var 18 år och straight skulle jag lungt vara kär i honom. SötAhmed. Han är så duktig också.

Idag vad det muslimernas julafton och det var intressant. Det kom in 4 muslimska kvinnor med typ hundra ungar, och ALLA köpte fisk. Om jag inte minns fel så sålde vi 18 McFish och 6 BigMac med fisk ist för kött. Sinnessjukt. Götgatan hade sålt slut på hela sitt lager med fisk. Ali sa att detta skulle fortsätta hela veckan... Det finns inte fisk på en enda restaurang i hela Göteborg. Härligt.

Dagens bearhug går till Målle som gjorde nått oförglömligt idag. När jag kom hem hade hon städat(läs rensat) hela min klädkammare plus utrymmet under diskbänken som var proppfull med diverse flaskor och kartonger. Detta har varit mitt dåliga samvete och ångest i ett och ett halvt år, ända sedan Katja bodde här och spred sin skit över hela världen (majoriteten av skiten därinne är hennes och därav kommer mesta av oviljan att städa upp det) har det samlats mer och mer, och tillslut tog det över hela rummet, från golv till tak. Men nu är det över! Jag har en klädkammare! Helt otroligt. Det bästa är att det kom fram en massa roliga saker som jag glömt bort att jag hade, fina cheerleadingpriser osv. Känns som om jag har bantat 10 kg. Halleluja. När det är helt iordningställt kommer såklart bilder på underverket upp.

Imorgon är jag ledig, men naturligtvis passar dom på att trycka in ett assmöte på min enda lediga dag denna veckan. Men jag är inte bitter.

Sova vore en bra idé.
Fridens liljor.
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!