Underbart är ordet.

Här har vi skönheten. Nu ser hon lite grå och tråkig ut men det ska målas och sättas upp spegel osv, så kommer det bli klockrent! Önskar att jag hade en före bild, det var bråte upp till taket, och jag skojjar inte.. Så vid närmare eftertanke önskar jag nog inte alls det. Jag har slängt hur mycket som helst och burit ner dörrar och prylar till förrådet. Där har jag inte varit på ett år nu, ångesten över vad Katja lämnat har varit för stor, men det var mycket bättre än jag väntat. Hon hade bara lämnat 15 kartonger med thaisoppa.

Annars har jag städat, tvättat och bytt sängkläder idag. (Titta inte på mig sådär Stina, det behövdes faktiskt! ) Det blev inget assmöte heller, tur för mig men NÅGON (läs Nina) glömde ringa och säga det. Tur att jag ringde;)

Nu ska jag snart käka deluxelax. Smarrigt.
Guds frid.

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Syster

Du har inte bara ett par skor du....:-)

2008-12-09 | 22:39:14
http://www.mukka.bloggagratis.se
Syster

Du har inte bar ett par skor du....

2008-12-09 | 22:40:50
http://www.mukka.bloggagratis.se
jan the man

hm... i ärlighetens namn får jag nog erkänna att det var jag som sa att jag skuller ringa dig!Även om jag gillar när du skyller på Nina =)

2008-12-09 | 23:09:31
Stina

Pumla?! vad är det för norrlänningspåhitt? i stockholm heter det julkula och stockholm är huvudstadet därför måste ju julkula vara rätt ;)

2008-12-11 | 00:05:42
http://steiner.blogg.se/




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!