Merry fucking x-mas.

Julafton idag och den har verkligen varit traditionsenlig. Inget fick rubbas inte.. Skit samma att både jag och Johan är vuxna nu och inte bryr oss så mkt. det började redan på morran när vi fick ett paket under sängen i en strumpa. Det var ju trevligt. Fick en cosmotidning och jag är faktiskt impad att mamma, ehm förlåt menar tomten, visste att jag läste sånna.

Hinner inte med värsta uppdateringen för jag ska dra till Lina nu. Familjen i all ära, men det blir liite väl mkt ibland.
Tom en jultomte hade vi. Inte illa.

Farmor fick också paket, det var hon glad för.

Har fått mycket skäll för att jag har dåligt med bilder på mig själv, och eftersom det bara är jag som håller i kameran i den här familjen (förutom syster då), så blir det en redig egobild.

Imorgon ska jag och mamma på julotta kl. 05.30. Vill ni hänga med är det bara att slå en pling. Nu ska jag dra till Lina. God jul på er allihop!
Pussheejjj.

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!