Mellanlandning.

Nu sitter jag på Arlanda och fördriver tiden tills mitt flyg går. Första resan gick bra, enda var att jag räknade fel på timmarna, har en märklig förmåga att göra det, så jag var på Landvetter 2 timmar innan avgång. Jag är verkligen helt värdelös, vet inte hur många gånger jag gjort så, wtf is up with that liksom? Samma sak hände när vi skulle till SM i våras och jag var på centralstationen en timme före. Då var det lite jobbigare för klockan var 5 på morgonen. Jag kanske är så nervös för att komma försent att jag hamnar i någon slags psykos och blir helt förvirrad och inte kan klockan länge eller nått? Fast jag är ju inte ens nervös. Jag tror mer på att jag har någon slags tidsdyslexi. Nåväl, det är ju bättre än att vara en timme försent iaf.

En konstig sak hände idag. Som ni, kära trogna bloggläsare vet så köpte jag ju en klänning från stylebystars för några veckor sedan.. Nu fick jag ett mail där det stod  "vi har mottagit din retur och sätter in pengarna på ditt konto snarast." Således är jag 500 kr rikare helt plötsligt. Wtf. Att vara ärlig, eller inte vara ärlig? Det är frågan. Men det är ju jul, och jag är kristen så jag måste väl vara ärlig. Sanningen uppdagas ändå alltid så småningom.

Dagens bästa var att jag blev kroppsvisiterad av en kvinnlig väktare i uniform med batonger o grejjer. Smarrigt!
Nästa uppdatering blir i norrlandsskogarna med mitt då assega mobila 3 internet. Det suger apballe, men what to do. Nu ska jag bege mig mot min gate.
Fridens liljor.
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


08:an

ohno segt mobilbredband = dålig uppdatering? :O

2008-12-21 | 22:47:26
http://steiner.blogg.se/




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!