medvetslös.nu

Jag ville gråta imorse när klockan ringde. Gick upp i rätt god tid ändå eftersom jag ville vara lite tidigare på jobbet. Naturligtvis missade jag då precis en vagn så jag fick vänta 12 minuter på nästa. Inte ok i kylan. Till råga på det så hade chaffisen kafferep vid Nordstan så jag kom inte alls tidigare. Bittert. Ännu mer bittert var att jag hittade mitt spårvagnskort som jag trodde jag tappat bort och därför betalat dyra sms biljetter i två dagar nu. Bittert var väl inte rätt ord, men ni hajjar dealen.

Dagen gick asbra iaf. Jag körde en mkt smuckert skift och jag mutade kassapersonalen med diverse godheter och dom skaffade mig en hundra procentare. Jag SKA fan ha en bra gap nu. Sista för året och den ska satan vara bra.

Nu är jag sjukt trött och sliten. Funderar starkt på att gå och lägga mig nu. Imorgon blir det jobb igen och sen är det träning. Vi ska ha träningsläger med Musketeers mixed lag, en förening från Borås och ett lag med både tjejjer och killar. Det kommer bli skitkul:)

Gonatt.
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


målle

jag har smsat dig 100 ggr idag minst, ringt dig minst lika många du har inte svarat och inte hört av dig alls whats happening????????????

2008-12-13 | 23:06:27
http://metrobloggen.se/bunnystyle




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!