Kylan går genom märg och ben.

Jahapp då var man hemma i sitt terakottafärgade flickrum. Härligt. Mammsen och pappsen kom och hämtade mig på Kallax, och jag fick värsta chocken när jag åkte ner för rulltrappan. Där stod typ hundratals människor och glodde på en, kände mig som värsta celebriteten. Det var nämligen två plan som skulle komma samtidigt så det flockades med mammlor och papplor och andra norrlänska släktingar. Träffade faktiskt Olle på Arlanda och han skulle ta det andra planet som gick samtidigt. Deras var 45 minuter sent fick jag veta när jag kom fram, najjs.

Norrland är sig likt. -15 grader och 15 cm snö, hur vackert som helst.
När vi kom hem bjöds det på te och mackor och nu snokar jag runt som vanligt. Har pratat med min bror på msn och det är otrolig nördvarning på det eftersom han ligger i rummet jämte. Imorgon ska vi gå på stan och köpa en present åt pappa, ska även träffa Jässan för bankbesök och sen lite qualitytime med mamms. Nu ska jag försöka sova, vilket inte blir det lättaste eftersom jag sov hela vägen från Arlanda till Luleå. Nåväl.

Hare gutt, äppelskrutt.
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!