Juluppvisningen.

Jag överlevde lördagen och juluppvisningen. Det gick asbra, alla lag var så sjukt duktiga och det var jätteroligt att se alla. Cougars var såklart bäst, lite småmissar men dom var superduktiga. Extra kul att flera coacher kom fram till mig och sa att Cougars var så himla duktiga och programmet var jättesnyggt. Bekräftelse, ja tack :)

Cougars and mami.

Cougars arabesques, fresch.

Smink är viktigt.. jao.

Don't know whats gong on there, but hey. Whatever :)

Hela föreningen gjorde ett gemensamt program..

Jag och Ellen var cute.


Allas vår Murr :)

En väldigt bra dag med andra ord. Sömnbristen gjorde sig icke påmind. Efter detta var det direkt till jobbet och en härlig löningsnatt. Vi var helt rövknullade de sista timmarna men jag hade Dongan som är en riktig klippa så det löste sig ändå.

PEACEOUUUT.

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!