Julfesten och bakismåndag.

Myohmy.. Sidvisningarna idag har ju nått hiskeliga höjder och jag förstår att K55 är sugen på kommentarer om gårdagens smaskigheter. Jag nämner inga namn, men Janne jag vet att du står för hälften av sidvisningarna ;)

Så igår var det finally den stora julfesten. Stämningen var på topp och alla var snoffsigt snygga. Fördojjan var hos mig och det var en trevlig tillställning.

Dong, Raad och Ahmed.

Stina (den omtalade här på bloggen) och Otto var där förståss.

Jannika var en riktig kvinna och kom med egenhändigt gjorda chokladtryfflar. Dålig bild, men goda tryfflar. Vilken kvinna!

En tapper skara!

Kön in till Valand var som vanligt lång, men det var det värt. Upplägget var lite annorlunda i år, ingen bordsplacering utan det var uppslaffning av käket på en enorm tallrik och så var det att käka vid diverse ståbord, om ni inte märker bitterheten mellan raderna så tycker jag det var liite dåligt. Men K55 lyckades snatcha ett av de få bord som fanns så vi fick sitta iaf.

Sanna
min lilla chokladmuffins blev årets medarbetare på PG, grattis som faan:) Även grattis till Björn som blev det hos oss. Ni kommer få det skitkul:)



Natalie och Linus var mysiga. Skåda även Biggan HIMSELF i bakgrunden:)

Donkanlöööve.

Olivia och Natalie:) Kidsen som lyckades få tag i cider... Illa! ;P

Vi hade en jävligt rolig kväll iaf, cidern flödade och dansgolvet var hett! Vi drog vidare till parkan sen och där var det kul som fan också. Jag vet inte vad det var, men jag har aldrig någonsin blivit så raggad på av straighta killar som igår.. Kanske borde ha klänning oftare, det är ju tydligen uppskattat, haha. Tom Karl Karlsson, den gamla räven, sa att jag såg ut som en "riktig babe". Dongan var i chock tror jag för han har aldrig sett mig i klänning, haha.

Så nu har jag haft en bakismåndag i ångorna av det kvarglömda vinet och cidern i min lägenhet. Har städat, fast det kändes lite tungt. Har käkar nudlar och det var det bästa jag varit med om ever. Sååå gott. Har ändå hunnit med en hel del idag, fika, umgänge och lite lökighet. En mkt bra dag.

Dagens äventyr: Målles toalett, som inte går att spola och knappast sitter fast. En nära dödenupplevelse.

Nu blire snart sängen. Imorgon är det jobb 10-19.
Pusshej.
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!