Here we go again.

Nu ska jag dra till Lina för lite förfördojja, tjejsnack och annat smaskigt. Det blir nog ingen utgång för min del eftersom mitt flyg går 10 över 10 imorgon, men nått glas vin kan man ju inte banga. Kom på en rolig sak som hände igår.. Jag träffade en gammal kompis från de good old days när vi hängde i samma moppegäng i Sunderbyn. Han var en raggarkille med mercedeskeps och luktade bensin, jag var en fjortis som tyckte det var coolt att hänga med dessa killar. Vi skrattade lite åt dessa minnen och jag frågade honom vad han gjorde nu för tiden, "jag är bög" sa han. Han frågade mig detsamma, "och jag är flata". Så tiderna förändras ;)

Kvällens outfit jää. Jag anväger mig ansvaret för den osmakliga inredningen, jag tyckte ändå att jag var rätt vettig vid 14 års ålder.. My ass.


Smell yah later.
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!