Hejbaberiba.

Idag var det upp till jobbet igen och jag trodde jag skulle dö imorse, såå kallt i min lägenhet, fast jag har två tjocka täcken. Inte ok. Det gick asbra på jobbet idag. Allt flöt på, lönerna var låga och skitsnacket lika roligt som alltid ;P

Målle och Bozco är här och lagar mat till mig, klart tvärnajjs. Eller ja, Målle står vid spisen, Bozco ligger på min dator.. Bra arbetsfördelning :) Imorgon blire jobb och sen träning. Inte så mkt att orda om.

Du vet att jag alltid finns här för dig, jag älskar dig!
For good times and bad times
I'll be on your side forever more
That's what friends are for.


Käk it is.
Fridens liljor.
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!