Äntligen fredag.

Mellanlandning hemma innan vi ska dra ut.. Måste duscha, för jag ser ut som en hemlös. Dagens glidande gick som smort, dock fick jag stå i kassan under lunchen vilket var mindre uppskattat. Men man gör ju det bästa av situationen och jag ägde såklart alla och vann kassatävlingen. Ahmeds bitterhet var sååå ljuv. Biobiljett, varsegod, tack så mycket.

Nu ska jag duscha och sen blire after work! Kyldahl, Jan och Otto är den tappra skaran som ska hänga med. Ni andra är pussys. Imorgon ska jag faktiskt jobba, hör och häpna. Tyckte att jag behövde lite extra slantar så jag tog ett pass 12-16. Var längesen jag jobbade ett sånt färskingpass så det ska bli kul faktiskt.

Duschen it is.
Smell yah fuckers.
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!