Åhnej.

Kl 11 ringde jag mamma och bad henne hämta mig, då hade jag pinats färdigt. Jag har feber som fan och mina leder döööööödar mig på riktigt nu. Kunde varken gå, sitta eller stå så det inte gjorde ont. Wtf. (och då har jag ändå trippat omkring i mina mastiga fodrade gummistövlar, osexigt men varmt och tufft)

Jag och Lina åkte in till stan och hälsade på hos Lisa. Hennes lägenhet var nog det snyggaste jag sett ever. Höööögt i tak, stuckaturer i taket, dubbeldörrar och ett torn (?), heelt gudomligt. Det är så man vill kräkas lite på henne. Sen gick vi (jag hasade i plågor) till Karin där Princess och Fia var. Men då orkade jag inte mer så taxi pappa kom och hämtade mig. När jag kom hem blev jag bortskämd med te, panodil och lite mysig mamma-omtanke. Nu har jag packat färdigt, duschat och ska försöka sova bort den värsta febern. Albin ligger på sjukhus med jättehög feber och början till lunginflammation och både syrran och Alva har feber fick jag höra. Syster, jag älskar er, men detta hade ni faktiskt kunnat behålla för er själva. Jag ska ju jobba natt imorgon, känns inte helt ok. Har fått med mig några panodil som är större än en hundballe så jag överlever förhoppningsvis natten, om än i dimma. Synd om mig.

Godernatt.

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Syster

Kära syster! jag älskar dig också, men du får faktiskt skylla på dig själv som tog med dig av vår influensa ;-)

Krya på dig!

P&K

2008-12-27 | 20:27:53
http://www.mukka.bloggagratis.se
stina

nu måste Yoda vara nöjd. uppdaterat med lång text och ett antal bilder.

Krya på dig hjärtat!

2008-12-27 | 21:32:55
http://steiner.blogg.se/




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!