Nu är mamma stolt.

Sällan i mitt liv har jag samlat så mycket vuxenpoäng som jag gjort idag. Det är nästan i klass med när jag flyttade hemifrån, tog körkort, gick med i facket eller insåg att jag faktiskt bryr mig sjukt mycket om mina krukväxter. Jag har köpt en tvättmaskin! Det är nog den bästa investeringen jag någonsin gjort. 3200 kr kostade skönheten, och den är värd varenda krona. Å hörredu, du evil tvättstuga from hell, ta dig i röven, jag kommer aldrig sätta min fot i ditt tattiga innandömme igen. Förutom när jag måste tvätta mattor förståss.

Följetången samboliv fortsätter.
De senaste dagarna har jag och Jässan utkämpat en bitter strid mot betongväggarna i min lägenhet. Jag hatar betongväggar. Vi har försökt borra hål i den förbannade väggen i sovrummet eftersom vi gärna vill hänga upp vår nyinköpta rullgardin. I helvete. Vi har hittils borrat 6 hål, och teorierna vi hade om att det var armering som var boven i dramat grusades snabbt eftersom vi lyckades med ett av hålen, och såvida inte armeringen är spiralformad så är det inte den som är i vägen. Ja, som svar på din fråga har jag en slagborr samt betongborr (vuxenpoäng på det med!). Nåväl, idag gjorde vi ett nytt försök på väggen i hallen då vi tänkte hänga upp vår nyinköpta hallspegel, som är jävligt snajjsig. Det gick åt helvete det med men efter mycket om och men fick vi tipset av svärfar att vi kanske körde på för höga varv. Jajjemus, that was it, så nu sitter spegeln på väggen, med plugg och skruv och allt. Det är så man blir tårögd.

Kvällen spenderade jag skrikandes genom ett litet hål i en gigantisk, uppblåstbar nikesko, rödmålad i ansiktet, med en röd badmössa på huvudet tillsammans med 19 st liksasinnade. Jässan var hemma och tittade på Aladdin. Undrar vem som hade den bästa lördagskvällen?

Nu ska jag sambosova.
Guds frid.

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Moster

Det där med badmössan och Nikeskon blev jag otroligt nyfiken på????? Kramis och pussis. P.S Har skickat intyg til dig så det bör du ha inom kort...

2008-08-24 | 04:51:18
http://cinanilsson.bloggagratis.se/




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!