På torsdag äts det ärtsoppa, på lördag är det fest!

Massagen var LÖÖÖÖVLI som Marie skulle ha sagt. Fy fan vad underbart. Hon sa att det var skönt med unga oförstörda muskler, haha. Men vänta bara. Åren kommer ta ut sin rätt.

Tandläkarbesöket gick som smort. Inga hål ännu, och emaljskadan som min mamma har hotat med (pga min gamla piercing i tungan), var tydligen obefintlig och ingenting att oroa sig för. Lite tandsten skrapade hon bort också och jag trodde min hjärna skulle spricka när hon satte igång slipen. Det var som att tusen naglar rispade mot en griffeltavla i mitt huvud. Men nu är jag ren och fräsch o otandstenig, så nu ska jag hem och pössas med Jässan.

Det tisslas och tasslas om att lördagens home-comming-parteyy kommer bli supernajjs. Flickorna är förväntansfulla och spritflaskan bottenlös. Mindre än redlös är oacceptabelt! Alkohol och kvinnohål, de enda hål jag tål, SKÅL!
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Anna-Carin

Jag vet vad du har kära syster... Tro INTE att det beror varken på blött hår eller vad det du nu var. För har Albin varit till tant doktorn & fått veta att han har halsfluss. Och om jag inte misstar mig har du faktiskt pussats lite med honom oxå i sommar. Så bege dig till doktorn, så ska du se att med lite PC är du kry till helgen.

Kram/ Syster

2008-08-12 | 21:45:48
http://www.mukka.bloggagratis.se




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!