Jässan är numera götlaborggare.

Jahapp nu var man back in Götet, sambo och allt. Resan gick ovanligt bra och smidigt, och vi träffade tom en kändis. Hon, cyklisten som tog sveriges första medalj någonsin i OS satt bredvid oss på planet. Hon var gode fräsch!

På kvällen var det ju som annonserat, tha big homecomming parteyy. Fy fan vad kul det var att träffa alla igen, shit vad jag har saknat mina älskade brudar :) Vi drog till Gretas och dansade som svin sen, shlagergolvet gör en aldrig besviken! Dt obligatoriska donkanbesöket på K55 infann sig naturligvis efteråt, och där träffade jag Dongan och Otto, kramades och fick gratis käk. Kvällen var lyckad med andra ord.


Jässan och Michell


Mina älskade brudar


Jässan, Jonas och Chrille hade mycket att diskutera ;P


Kvällens bild:)

Hareheej!
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!