Ibland vill man bara slita ut sina lungor.

Jahaja, Albin och Mats har halsfluss. Halleluija. Men frukta ej, mammsen har skådat i min hals och inga vita prickar står att finna så det är lugnt än så länge. Dock nådde jag min botten igår och det är tur att Jessica älskar mig för så jävla risig som jag var är inte mänskligt. Dessutom hade jag ett litet emotional break down och grinade och snorade slem över det faktum att jag måste lämna min familj nu. Mamma är ändå alltid bäst.

Idag ska jag och mamma luncha iaf. Sen ikväll ska vi laga värsting middag och jag ska göra maranger. Kommer bli supernajjs. Johan, min bror, flyttar på fredag till skellefteå och jag och Jässan åker på lördag så det blir tomt i huset nu. Känns rätt märkligt att komma tillbaka till verkligheten efter två månaders lyxliv med kommunjobb och mammas mat. (Vilken förövrigt börjas synas på mitt späck)

Men nu får det vara färdigspäckat, kommer ju hursomhelst att tappa minst två kilo när jag släpar omkring på mina väskor, observera väskOR. Det är inte ok så mkt grejjer jag har, och det inte ens jag som ska flytta. Ikväll ska jag färga håret så jag blir lite respektabel, mitt i febersvettningar och likblekhet. Bara för det bjuder på jag en egobild.


Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!