Evil bassilusker from hell.

Jag vaknade igår med en groende ondska i min hals. Denna ondska har eskalerat och är nu på gränsen till om det faktiskt är okej att vistas på jobbet. Blir det inte bättre till imorgon måste jag nog ev. stanna hemma. Inte okej. Kan det månne bero på helgens bravader (Pridehelgens supande i pissregn inräknat), att jag sov med blött hår eller det faktum att jag ser ljuset i tunneln och snart ska gå på semester? För inte ska man tro att när man lyxar till sig en hel veckas semester, att man ska kunna få njuta av den utan då ska man vara sjuk. Goddamnit. Bara jag håller ut hela veckan så kan håva in mina sista slantar. Kul att man ska till tandläkaren idag och ha dem grävandes i min ömma hals. Nåja, nu har jag ju inte varit hos tandläkaren på några år, om man inte räknar med den gången i vintras när jag fick operera ut en visdomstand. Faktum är att jag har jävligt chyssta tänder, har aldrig haft hål och dom är raka o fina. Bara för det kommer jag säkert ha ett berg av tandsten och vara i behov av en rotfyllning.

Igår var jag med Petter, min föredetta sambo och vän. Vi grillade hamburgare och tittade på en dokumentär om Hare Krishna. Det var väldans trevligt men jag orkade inte så länge, hade feber o sånt shit.

Nu ska jag få massage! Inte så klokt när man är förkyld men man kan ju inte banga en massage. Så jäkla underbart. Känn avundsjukan flöda.
Fridens liljor.
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Anonym

du måste bli frisse till lördagen. Jag är så pepp :D

2008-08-12 | 10:04:49
http://sannanordstrom.blogg.se/




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!