Äntligen helg.

Igår var det ölkväll med donkan, och det var ju ett tag sen. Nästan så man blir nostalgisk. Henke, den lilla grisen, ska lämna oss för ett lager i Mölndal, så vi firade honom, halleluja to him. Gud vare lovad för att han har undsluppit donkanmisärens klor. Blabla. Vi drack öl och shottar till förbannelse och stämningen var på topp. Det blev dock en tidig kväll eftersom jag skulle upp på morgonen.

Idag hjälpe jag till på tryouten för Sabres, jr b laget. Det var trevligt, men jag är verkligen sjukt glad att jag har seniorer. Barn är inte riktigt min grejj. När jag kom hem lagade jag en riktigt god middag till min kvinna. Stackarn har blivit jättesjuk och ligger här och snörvlar. Vi har laddat för en redig sambokväll med cola o popcorn, tvärnajjs. Imorgon har jag föräldramöte med cougars, så nu ska jag förbereda lite inför den.

Just nu körs premiärturen i tvättmaskinen. Im in heaven.
Guds frid.

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Anna-Carin

SKÄRPNING syster! nu får du allt ta och uppdatera lite vad som händer där nere i Göteborg. Det är ju tur att din sambo bloggar lite mer flitigt så att man har någon susning om vad ni pysslar med.

Kram till er båda

2008-09-05 | 19:14:39
http://www.mukka.bloggagratis.se
Richard

Haha fyfasen vad underbart med tvättmaskin!

2008-09-08 | 16:11:18
http://rillyrill.blogg.se/




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!