Clifton och jag.

Igår kom Clifton Fexmo förbi mig i repan, två gånger tom. Han frågade om det var lagligt att vara så vacker som jag är :) Han är så jävla rolig. Om det är någon som inte vet vem det är (är du lulebo borde du skämmas) så är det ett gammalt orginal här i stan och han har även varit med i hundra höjdare på Kanal 5. Vad han egentligen gör är en bra fråga men han har en egen sida på wikipedia (HAHAHA!) så kolla in den:)

Igår gick jag och Jässan på stan och det blev en hel del shopping. Var inte riktigt meningen men what the fuck. Fick mig en söt body som jag kollat på hela sommaren, två snygga kepsar och en tröja, allt på rea = tvärnajjs. Jässan köpte ett par coola skor från replay. Sen mötte vi upp mammsen och åkte för att käka paj hos syrran, det var sjukt gott och jag blev äckligt mätt. 

Nu är jag däremot jävligt hungrig och längtar efter min fläskpannkaka.
Harehej.

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Carro Pedersen

haha! När jag jobbade på campingen på sundet, hade jag besök av honom typ varje dag! jag vet inte om jag, efter två somrar där tyckte han var så rolig.. han bad till exempel ett par tältande gäster fara hem för att han tyckte att de hade för fult tält! Lite komiskt iofs! :)



Hoppas du har det kanon!

2008-08-06 | 20:48:13
Carro Pedersen

haha! När jag jobbade på campingen på sundet, hade jag besök av honom typ varje dag! jag vet inte om jag, efter två somrar där tyckte han var så rolig.. han bad till exempel ett par tältande gäster fara hem för att han tyckte att de hade för fult tält! Lite komiskt iofs! :)



Hoppas du har det kanon!

2008-08-06 | 20:48:38
Carro Pedersen

Men duktig av mig! å nu kommer du tro att du har fått tre roliga kommentarer, å så är det knappt ett som är av värde :D

2008-08-06 | 20:49:49
J

Haha! Med det här kommer du upp i kommentar-toppen Carro:)

2008-08-07 | 09:25:19




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!