Fia 19 år!

I fredags fyllde ju som sagt Fia 19 år. Det var en redig fest och Fia hade gjort toscakaka o allt. Dessutom bjöd hon på en livsfarlig bål. Dom andra skulle dra till Grace men vi dissa det och drog på gay-kaffelino ist. Den första för mig den här sommaren och det var jävligt roligt, bra musik o trevligt folk.

Ibland går det upp för en att alla inte är lika lyckligt lottade som man själv är. Jag är så jävla glad för att jag har riktiga vänner som älskar mig och som alltid ställer upp, min familj som alltid finns där och för att jag har världens underbaraste flickvän som har båda fötterna på jorden, älskar mig för den jag är, och framförallt är trogen. Jag är glad att jag är kapabel till att ha normala relationer med folk, för det går upp för mig mer och mer att det är många som verkligen inte klarar av det. Jag tycker verkligen så synd om dom, och egentligen skulle jag bara vilja hålla om dom och gråta en skvätt över deras fucked up liv, men någon gång måste alla växa upp och inse att man måste ta ansvar för sin egen tillvaro.

Här kommer iaf lite bilder från fredagen:) Håll till godo.

Princess, birthdaygirl och Johanna :)


Fia, Karin, Jimmy o Princess var glada.


Älskling och jag:)
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!