Biltvättarlördag.

Dagen efter kalaset var det lite kämpigt vid frukostbordet :)

Det var strålande väder ute och syrran med familj kom förbi. Det blev en biltvättardag utan dess like.


Jässan är smoking hot när hon tvättar bilen:)


Syrran var paparazzi:P


Jag hjälpte faktiskt också till.. Lite ;)


Jässan och Albin myste i skuggan.


Albin lekte tittut, och det var väldans roligt :)

Resten av dagen var väldigt lugn. Jag och älsk åkte hem till henne och njöt av en mysig filmkväll. Nu ska vi klä på oss och börja åka hem till mamma, för där vankas det panpizza.

Guds frid.
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Sorteringsvägen 13

Är det mitt gamla hus jag skådar? tjoho :)

2008-08-10 | 19:21:24
http://madeleneoystila.blogg.se/
Sorteringsvägen 8

Jajjemus, det är det sannerligen:)I all sin prakt.

2008-08-11 | 08:37:12




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!