Hostan from hell.

Att jobba som telefonist med en rivande rethosta är svårare än man tror. Tacka Gud för sekretessknappen när hostattackerna sätter igång. Jag, Vivvi och Birgitta hostade ikapp i växeln imorse, men jag är inte riktigt i klass med damerna då jag inte har blodsmak. Men ge mig två veckor bara.

Lillsnärtan skadade sig på jobbet idag då hon fick en dörr över sig. Glaset yrde och det ryktas om blåmärken. Jag får pyssla om henne ikväll, älskpälsken. Efter jobbet blir det FF. Flickvänsfritt. Jässan ska va med Jullan och jag ska titta på animal planet och lyssna på cheermusik tills öronen blöder. Nästa vecka kommer jag sitta fastnaglad vid datorn för då ska det koreograferas hej vilt. På onsdag är det tryout och då kommer mitt lag för nästa tävlingssäsong vara klart. Fy fan va najjs.

Imorgon är det min sista dag och det känns lite märkligt. Om jag fick blogga om allt jag varit med om i sommar skulle jag vara lika poppis som tjuvlyssnat.se, men det får jag ju inte. Men snart kommer jag tillbaka till donkan och det är ju gökarnas paradis så smaskigheter kommer det förhoppningsvis inte att vara snålt med.

Aja, nu har jag slutat så nu drar jag.
Hareheej.
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!