Lovely day, just got paid.

Fetlön idag lika med tvärnajjss:)

Another day at work. Snuttan kom och hälsade på och käkade lunch, det var trevligt. Imorse kom också tvättmaskinen, den är inte installerad än, och ärligt talat vet jag inte hur det ska gå till eftersom han som lovade att han skulle hjälpa oss inte har hört av sig. Aja, det löser sig förr eller senare. Det kan man också säga om stoppet i personaltoaletter på jobbet. Det var nasty. På tal om nasty fick jag det nobla uppdraget att städa personalens omklädningsrum idag. Jag har utifrån det kommit på några saker som inte är ok att göra på jobbet:
1. Lämna smutsiga trosor uppfläkta på toaletten.
2. Lämna mat/dricka/diverse att mögla i omklädningsrummet.
3. Stjäla från medarbetare.
4. Skita sönder toaletten.
5. Spola ner handtork/kartonger/happymeal-leksaker och orsaka stopp i avloppet.
Allt ovan har desvärre inträffat.


De flesta är någon gång i livet i en destuktiv relation. Man inser inte det när man väl är där, men någonstanns har man en känsla av att det här inte är hälsosamt. Speciellt när ens vänner börjar fälla kommentarer om det. Jag har själv varit där och det är fan inte så lätt som man tror att bara gå ur relationen, ofta vill man inte ens det. Förhoppningsvis kommer man till insikt och lär sig något av eländet. Förhoppningsvis innan det är försent och man har bränt alla broar med de som verkligen älskar en.

Nu ska jag och snutt se på X-men :)
Fridens liljor.
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Anna-Carin

Hej gumman!

Låter som om du har ett trevligt jobb... :-/ Själv går jag här hemma och bara myser, eller ska iaf försöka, men det är att göra hela tiden. I tisdags var jag på ultraljud, igår MVC på fm & kompis träff på kvällen. Nu håller jag på att packa det sista för i kväll åker vi till Jokkmokk, det är höstmarknad. Kl 10.00 ska jag till stan för att träffa Lena & hennes dotter Mirja. Som sagt fullt upp hela tiden, men det skingrar tankar :-)

Och om en månad har vi bebis (hoppas jag). Kram Ps hälsa Jessica

2008-08-28 | 08:56:01
http://www.mukka.bloggagratis.se




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!