Solig söndag i slottskogen

Idag var det fint väder i Götlaborg så jag slet upp en kranky flickvän kl. 11.30 (!), lagade frulle och begav oss till slottskogen för en mysig dag i solen. Det var fint och grönt som vanligt. Att titta och klappa på djur är faktiskt sjukt underskattat. Jag blir helt lyrisk när ett litet getbarn kommer fram till mig och sjukt fascinerad av hoppande pingviner, därav ca 10 bilder på samma pingvin som simmar i olika ställningar. Skitbra idé, supertråkiga kort, och eftersom mitt internet är lite trött blir det än så länge bara en bild på Jässan och Herr Hängbukssvin som hade en mysig naptime.


Jag hann även med en fika med Sanna på kvällen. Dessutom har jag betalat räkningar så nu har lite av den vanliga jagharintebetalatminaräkningarochvetintehurmycketpengarjagharkvardvsjaghardåligkollochkommerhamnailyxfällan-ångesten släppt :)

Har förstått att nyfikenheten över gårdagens bravader i nikeskon är av största intresse. Har ni tur kanske det MÖJLIGTVIS kommer in bilder inom en snaaar framtid så håll utkik;) Nu ska jag hänge mig åt fantastic four en stund.

Fridens liljor
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!