HAPPY GAY PRIDE

Idag gäller det. Fy faaaan vad kul det ska bli! Herpesen har blossat upp och jag har fått mens med tillhörande svullnad och smärta, men vem bryr sig? Jag kommer ändå supa bort mina bekymmer :)
Vaknade faktiskt utvilad i morse kl. halv 6, hör och häpna. Nu sitter jag på jobbet och sörplar kaffe som en redig kommunanställd. Det är sjukt skönt att öpnna har jag kommit på. Det blir en halvtimmes mjukstart innan växeln öpnnar, man sitter mest här och hälsar på folk, väldigt trevligt:) Idag jobbar jag bara halv dag, Jässan kommer och hämtar mig halv 12. Idag ska vi shoppa och ikväll ska vi supa.

Jag ska skärpa mig med bilderna, tänkte ta med min kamera men då märkte jag igår att den var trasig. Well. Ska investera i en ny i helgen så blire en hel del bilder på bloggen:) Önska mig lycka till nu och be att jag inte ska dö i någon hatattack.

Amen.
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!