En torsdag full av trevligheter.

Igår åkte heela familjen, vilket är en ovanlighet, till farmor och fikade. Brorsan flyttar ju idag och jag imorgon så vi ville ju träffa den lilla tanten. Hon är så himla go min farmor och jag har lite dåligt sammis över att jag inte varit hos henne mer i sommar.

Efter det var det bara hem och packa. Det gick lite segt, dels eftersom jag är lite seg och dels för att jag hade cougars tävlingsmusik i bakgrunden och därav hade vissa koncentrationssvårigheter. Mitt i kaoset dyker Jässan och Jullan upp och skrämde livet ur mig. Det var roligt att träffa Jullan iaf och jag hängde med dom hem. Vi stannade på Kvantum för att köpa folköl och då hände någonting som aldrig hänt förut. Jag blev nekad! Jässan skulle köpa och tanten frågade om leg på oss alla, vilket såklart jag hade men inte Jullan eftersom hon är 17. Visst är det bra att dom kollar leg, men tre tjejjer, varav en 19åring och en 21åring och den sista både längre och större än båda dom, som vill köpa 6 folköl borde inte vara hela världen. Vi åkte på OK ist.

Väl hemma hos Jässan var det skratt och muntra miner. Förutom när Jull o Jäss skulle färga mitt hår och jag var lite nervös, på gränsen till hysterisk. Jag är liksom liiite noga med mitt hår och diverse skratt och "ojdå", bröt ner mina nerver rätt snabbt. Resultatet blev dock förvånansvärt bra, och jag och Jässan blev bara nästan osams :) Tack Jullan för ditt tålamod iaf! Haha. Jag la mig vid 11 men flixen satt uppe och hade väldigt roligt när dom gjorde en cover på Snooks Kommer Ifrån om Rosvik. Resultatet hittar ni på Jässans blogg.

En annan trevlig sak som hände igår var att jag hittade mitt nintendo 8 bitars med två konsoller, 7 spel och orginialkartong. Tvärnajjsssss. Har inte bestämt mig om jag vill sälja det, men jag tror inte det. Spec inte nu eftersom jag fick tillbaka på skatten igår, säger inget mer om det men Jässan kan vänta sig en redig middag iaf ;)

Guds frid.

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!