080808

Idag springer folk till altaret och stockholmarna är nöjda för dom tycker det är deras dag. Fira den i pissregnet ni, själv ska jag parta ikväll för min kompis Fia fyller 19 rediga år! Hon ska få en riktigt fin prelle av mig, skulle vilja ha den själv faktiskt. Lägger väl upp bilder sen förståss, jag är ju helt lyrisk med min nya kamera. Har ett litet problem dock, och det är att jag inte vet vad jag ska ha på mig, som vanligt. Inte på underkroppen iaf. Man kan ju inte ha shorts länge för det är vinter här uppe, och jag har inga byxor som passar till. Ibland är det synd att Jässan är så liten... Med betoning på ibland:)

Heeelt ok med fredag. Men det betyder också att jag går in på min sista vecka här på kommunen. Känns lite vemodigt. sommaren har gått så jäkla snabbt. Som den alltid gör. Snart är det fika iaf och efter det är det bara 1,5 timme kvar. Blubblubb.
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!