Söt flickvän och Sanna vänner är bra att ha när det går snett.

Nä nu lovar jag på riktigt. Nu ska jag ta tag i bloggen. På riktigt. Japp.
Jässan har varit en söt flickvän och gjort en fin, lila header åt mig. Hon är den finaste. Kolla in hennes blogg.. http://yakamoto.blogg.se/ . Den är mkt fräckare än min och där kan du även läsa en massa snuttiga saker om mig. ;)

Ikväll skulle jag ha gått ut med Sanna. Vi hade planerat det, sett fram emot det, jag hade köpt en söt klänning o allt. Det skulle passa bra dessutom eftersom jag hade träning och hon jobbade till 9. Perfans. Eller inte....
Vad tror du händer på träningen? Jo, jag får en armbåge rakt på näsan så blod, tårar och diverse andra kroppsvätskor sprutar. Smällar på näsan får man ju titt som tätt så jag tänkte väl inte mer på det förän efter ett tag när den förbannade smärtan inte ville ge sig. Efter två timmars bölande och näshelvetet som fortfarande gjorde fittigt ont fick jag inse att något var snett. (observera humorn jag klämde in där, mitt i all bedrövelse.. snett.. haha... ha).

Jag rinde Sanna och grinade och gullig som hon är så åkte hon direkt in till stan och följde mig till Acess akuten. Vi som inte har någon familj här nere får ha varandra som mamma/pappa substitut när sånt här händer. Tacka gud för riktiga vänner. Som tur var gick det rätt snabbt, jag fick en remiss till önh på Sahlgrenska och en påse värktabletter. Efter detta drog vi till Nordstans kebab och tröståt. Vi var inte bittra nej. Jag lägger mkt hellre 200 kr på ett besök på akuten än en utekväll, orka vara bakis liksom.

Nu ligger jag här i min säng, när jag kunde ha dansat röven av mig på Respekt. Men jag är inte bitter. Orka med skavsår av pumpsen. Jag är lite rädd för hur jag kommer se ut imorgon. Min näsa är just nu svullen, röd och sne. Den är lika bred mellan ögonen och hela vägen ner. Det är INTE ok.

Nä, nu ska jag och Näsan gå och lägga oss.
Hare fett.
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


korven!

LILLA ÄLSKLINGEN MIN!
sånt roligt inlägg. höll på att garva ihjäl mig. fast jag tycker ändå synd om dig

2008-04-12 | 11:23:00
http://yakamoto.blogg.se
Pullipull norrlänning nr 2

haha, lite sötis johanna. Ta lite sprit, det är bra för hälsan =p

2008-04-12 | 16:47:09




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!