Sanna, Näsan och jag.

Sannis har varit här och käkat. Jag bjussade på kyckling med klyftpotatis, café de paris sås o sallad och till efterrätt hallonsorbet och te. Det var smaskens. Nu sitter jag och tittar på körslaget och känner mig som världens nörd. Fan vad tråkigt, jag hade också velat gå ut idag. Men jag ska ju ända jobba imorgon. Jag ska öppna med två deltidare och ingen av dom kan kök. Det betyder att jag måste öppna köket, inventera OCH göra mina vanliga skiftsaker. Det är inte ok. Jag kommer inte hinna det.. Jaja.


Jag är svintrött och funderar skarpt på att lägga mig. Vore jävligt gött faktiskt. Ska nog ringa mamsen först.. Stackarn är helt förstörd av oro. Jäkla näsa alltså, haha.

Jässan är i Pite hos Anna och Malin, kul för henne men mindre kul för mig. Annars hade jag kunnat beklaga mig för henne i flera timmar i telefonen. HALLÅ KVINNA jag saknar ju dig!

Jag börjar få en osund relation till min näsa. Jag får lugna ner mig lite.

Goonatt!

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


jessica

hjärtat mitt

2008-04-13 | 11:45:24
http://yakamoto.blogg.se
jessica

hjärtat mitt. jag blir ledsen då du är ledsen :(

2008-04-13 | 11:45:57
http://yakamoto.blogg.se




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!