Lilla Engla och älskade mamma.

Fy fan säger jag bara. FY FAAN. Usch att sådana människor finns. Jag mår fysiskt illa när jag tänker på Engla. Vill inte ens fundera över hur hennes mamma känner sig. Första gången hon fick cykla hem själv, stannade bara och skulle köpa godis som vilken 10 åring som helst. Fy faaan.

Jag blir så jävla förbannad på psykvården. Läste i GP  häromdan om hur fullt det egentligen var, och hur många det är som inte får en plats. Man måste utgöra en allvarlig risk för sig själv eller människor i sin omgivning för att få en plats. Det är INTE ok. "Lite ångest och smått självdestruktiv? Diverse skärsår på armarna? Tyvärr, dom är inte djupa nog.. Gå och stryp ett spädbarn så har du en säng. Välkommen åter."
Antalet våldsbrott som utförs av psyksjuka är hög. Onödigt. Jävligt onödigt.

Var på sjukhuset idag. Det drog ut rätt mkt på tiden, men hade väl inte förväntat mig nått annat. Efter 2 läkare och en kirurg konstaterades det att näsan är sne, jag har en hjärnskakning, och jag ska opereras på onsdag. Det kändes rätt läskigt.. Menar, narkos och knivar och knäckta ben och grejjer. Ringde mamma och hon gick raka vägen och köpte en biljett till Göteborg så nu sitter hon på tåget :) Jag har världens bästa mamma! Man är inte så jävla stor och vuxen när det kommer till kritan, även om man är 21 år. Ska bli jättekul att träffa henne imorgon och det ska bli så sjukt skönt att ha med henne på onsdag.

Så nu blir jag sjukskriven from ons till sön. Ingen träning, inget jobb. Kul att Marie kommer hem i helgen, annars hade jag dött av tristess. Känns inte så bra att det är SM om tre veckor. Får ont i huvudet bara jag tänker på det.

Nu ska jag ringa Jässan.
Goonatt!
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!