Danstävling + Diamond dogs + Mölndals sjukhus

Ringde nyss Mölndal och jag fick en tid kvart i elva så jag ska åka snart. Jag blir sjukt sur om det inte skulle bli operation eftersom jag inte vill gå med en sne näsa hela livet. Fast samtidigt är jag rädd för det också:P

Igår tävlade vi i Just Move It:) En danstävling där vi hade tagit oss till final.. Vi vann inte men det gjorde inget. Vår "stil" var ju lite annorlunda än dom andras haha. Dom som vann vår klass, Blast Off, var så sjuuuuuukt grymma. Jag dregglade sönder mig. Kunde jag dansa så där skulle jag vara så jääävla nöjd.

Sen träffade jag Karin och Skåningen och så gick vi på Birgers spelning på Diamond Dogs. Det var roligt men vi åkte hem ganska snabbt.

Nu måste jag skynda iväg. Wish me luck! :S

Hareheej

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!